Seminář online marketingu

Seminář je zaměřen na obsah, jak spravovat jednotlivé kanály, ale především na základní principy, se kterými pracovat – konverze, testování, cílové skupiny, engagement pyramidy, analytika.

Registrace zde 

Lektor: Milan Vítek

Pracoval v reklamní agentuře jako account se zaměřením na online marketing, podílel se na kampaních pro Citibank, Staropramen a Mondelez. Vedl online lékárnu, odkud přešel do Greenpeace, kde je součástí digitálního a klimatického týmu. Ve Faktech o klimatu spravuje sociální sítě a je odpovědný za PR.

 

Projekt je podpořen z finančních mechanismů EHP.

Podrobnosti o akci
  • Days
    Hours
    Min
    Sec
  • Začátek
    16. 3. 2024 10:00
  • Konec
    16. 3. 2024 14:00
  • Stav
    Upcoming
  • Místo
  • Kategorie
Podrobnosti o akci
  • Days
    Hours
    Min
    Sec
  • Začátek
    16. 3. 2024 10:00
  • Konec
    16. 3. 2024 14:00
  • Stav
    Upcoming
  • Místo
  • Kategorie